Τελευταία νέα

TOP NEWS

Post Top Ad

Your Ad Spot
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 6 Η ΡΑΝΙΑ ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΖΩΝΤΑΝΑ ΣΤΟΝ ART FM 90,6 ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΞΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΔΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ RANIAS WEB TV

Rania News Tv


Retro

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Η απίστευτη γκάφα on air και η συγγνώμη στη Ρένια Λουϊζίδου

Spiropoulou


Μια απίστευτη γκάφα που αντιμετωπίστηκε με χιούμορ έκανε η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου στον αέρα της εκπομπής της, το πρωί της Κυριακής. Η παρουσιάστρια φιλοξένησε στο «Σπίτι μου, Σπιτάκι μου» τη Ρένια Λουϊζίδου και όλη η παρέα συζητούσε για τους ρόλους, στους οποίους έχει πρωταγωνιστήσει η γνωστή ηθοποιός.
Την ώρα, που η ίδια έλεγε ότι ο ρόλος της στην επιτυχημένη σειρά του Αντ1 «Το Καφέ της Χαράς» την έχει στιγματίσει, καθώς ο απλός κόσμος τη φωνάζει ως «Χαρά» στο δρόμο, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου είπε: «Εμένα και “Οι Μεν και οι Δεν” μου άρεσαν».
Ποια ήταν όμως η αντίδραση της Ρένιας Λουϊζίδου; «Δεν ήμουν εγώ βρε η Τζόυς ήταν εκεί!» αποκρίθηκε και η οικοδέσποινα στη συνέχεια της ζήτησε συγγνώμη.
Φυσικά, όλοι ξέσπασαν σε γέλια.
Δείτε το απόσπασμα:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Your Ad Spot

Σελίδες